[Friss hozzszlsok] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korbbi]
Sziasztok, egy kis inf:
http://www.met.hu/omsz.php?almenu_id=weather&pid=kepek&pri=3&mpx=0&kps=1
Es nincs, illetve 2-3 rig nem lesz! Jimy |
Hi ,Lui!Most rtem haza a munkbl.Nem rossz 5 -let,de indulok Pestre egy szakmai bemutatra s igy sajna a dlutnom is el van b....va.Szivesebben koptatnm a gumikat!:)Remlem sorkerl egy kzs mocizsra.Jvhtre terveztnk is... |
Sziasztok,
Szval nem jn velnk senki motorozni? :-( Roni, megltogassunk Esztergomban?
Napsugr? Menjnk rted?
Lui |
Szp napot Huszrok!Egy kis idjrsjelents Esztergombl.Az id borongs,de kivtelesen nincs olyan hideg reggel.Tbbet nem ltok,mert stt van,igy iszok 1 kv-t!:)Krds!Amint emlitettem megrkezett a 600-as cbf-em.A srcok javasoltk,hogy az ezres szervizt halasszam a kv. szezonra,mert a tli lls utn mgegyszer meg kell ismtelni,llitlag az j olaj is a nagy llsban sokat veszit a viszkozitsbl.Lassan megyek dolgozni,de ha mociztok ,j tat s szp idt! dv. Roni |
Naps, ha akarod felvesznk. Na j, nem egy GSX-R lmny, de egy kirndulsnak elmegy...
dv: Szabolcs |
Sziaztok!Boy vagyok,cbf250,immr a 30.000km kzvetlen kzelben.ma Egerszalkon voltam a frdben.Gynyr napos id,kevs motor,estefele mr lehlt kiss a leveg. |
Sziasztok!
Mivel nincs motorom, gy nem tudok menni Veletek!:-((
A portl jelentem tkerl egy msik cghez, elindult mr a regisztrcio...remlhetleg 2 ht...
Pedig az interware hogy hirdeti magt mindenfel...lehet szemlyes ellensgek voltunk mert motoros clubot akartunk nluk zemeltetni???
Msra nem tudunk mr gondolni...5 htig csak hitegettek!!!
Napsugt |
Ht nincs nagy tolakods a htvgi kzs gurulsra. Mi azrt elugrunk a Lui-val egy dobogki ebdre. Ha valaki csatlakozni akar, 11.00-kor tallkozunk a Szentendrei ti McDonalds parkolban.
dv: Szabolcs |
Szia Adrika s Brandon!
Bizony,a nyr folyamn n is voltam prszor a Bakonyban s osztom a negatv vlemnyeket.
Nyugodtan jhet a Showa meg az hlins tesztelgetni! :-))
A mai reggel mr kicsit hzsabb volt hmrskleti szempontbl,mr kzel sem lehet gy dntgetni mint pr httel ezeltt. :-(
dv. mindenkinek! Szles utat!
HLaci |
Hello Mindenki!
Htvgn semmi kzs menet?
Szabolcs |
szia Brandon! Vasrnap n is Bakonyblben motoroztam! A tj gynyr, de az utak szerintem letveszlyesek! Szinte minden kanyarban egy kis "meglepets"! rlk, hogy ennyivel megsztad, vannak elg ronda helyek arra! Vigyzzatok magatokra! dv, Adri |
Ksznm s remlem nem fog csaldst okozni ! :) Az 500-ast kiprbltam s nagyon bejtt...... Roni |
dv Roni!!!
Gratula a motorodhoz! Tutti j vlaszts!
Napsugr |
Roni vagyok Esztergombl.
Volt egy fekete cbr 600f tipus paripm.Nagyon j gpek,de nem jtt be a trzsok sorn.Egybe van,jl prg,de alacsonytartomnyon(0-6000-ig) nem nagy lmny,de megkergetve nagyon jl ment.A knyelem s a 'motorozhatsg' s nem utols sorban a fogyaszts az ami a cbf-re vett r,termszetesen a kls is magrt beszl,ha sokig kergettem volna a cbr-t biztosan megoldotta volna,hogy a tovbbiakban ne foglalkozzak olyanokkal,mint a szex eltti vdekezs,mert nha sikerlt gy beverni a f....-mat,hogy az univerzum csillagkpt lttam magam eltt s nem a Pilis-hegysg domborulatait. :)
Testvri dvzlettel Roni |
rlk-nk neki! s ki vagy? Jimy |
J estt kollgk!rmmet szeretnm megosztani veletek,ugyanis pnteken els tulajdonosa leszek egy szrke 600 -as cbf-nek. (aludni mr nem is tudok :) |
Sziasztok!
Bocsi a kslekedsrt,de kicsit el voltam maradva a frumozssal.Na szval a baleset a kvetkez kpp volt: Bakonyblbe mentem,mert az a krnyk egyrszt nagyon szp,msrszt nagyon j kis kanyarok vannak arra fel.Sajnos az utak minsge hagynak kvnni valt maguk utn.Az odaton nem volt problma egy kanyarban sem.Aztn visszafel indultam,ekkor mr kezdett kicsit szrklni s hlni az id.Ahogy elhagytam a falut,kicsit rkapcsoltam,hogy idben hazarjek,valszn ez nagyban befolysolta a baj bekvetkeztt.J pr kanyaron t nem volt semmi gond,de aztn jtt egy elg les bal kanyar, amibe gy mentem be,hogy az t szln voltam.A sebessg is soknak bizonyult,plussz az t szln vastagon volt a tlen hasznlatos bazaltzuzalk.Valszn az es most oda olyan 10-15 cm szles svba.Ebbe belefutottam,aminek a kvetkezmny az volt,hogy megcsszott az els kerk.Ezt mg tudtam korriglni,de sajnos kzben kisodrdtam a fves rszre ami az t mellett volt.Itt mr csak leginkbb a hts fket hasznltam,de az kevs volt.Prbltam visszhzni az tra a motort,de sajnos elg laza volt a fves rsz s mint utlag nztem az els kerk egyszeren belellt.Egy 3-4 cm-es gdr maradt utnna.Ez a hirtelen belelllls lett a vgzetem.Innen mr nem tudtam megtartani az egyenslyom s borultam.Megprbltam az utols pillanatig tartani a vasat,nehogy nagyobb baja legyen.Aztn elengedtem,mert klnben rm esett volna.A bal vllamra rkeztem,tfordultam a htamon s lendletbl fellltam.Az els reakcim az volt,hogy a motort felemeltem a fldrl,levettem a gyjtst, resbe tettem s ttoltam a tloldalra,nehogy valaki belmjjjn htulrl.tnztem a motort hamar,hogy mi srlt.Szerencsre nem lett olyan baja,hogy ne tudtam volna hazamenni vele.Az els srvd karcos lett,a fejidom betrt,de egyben maradt,a kipufog szintn karcos s sros lett,a jobb oldali visszapillant tkr elfordult s kilazul,a jobb hts kapaszkod is karcos lett.A blokknak szerencsre semmi baja sem lett,egy karc sincs rajta.Persz sr s levelek is voltak rajta.Elg ilyeszt ltvny volt,de kicsit leszedegetve ezeket mr kicsit nyugodtabb voltam.Ezutn beindtottam,2. indtzsra el is inult szerencsre.Csodlatos mdon az indexeknek semmi bajuk nem lett nmi karcon kvl.Miutn meggyzdtem arrl,hogy sajt lbn haza tudom vinni a motort,lelltottam s megnztem magamnak jobban az ess helyt.A kanyar leglesebb vben sikerlt megfekdnm.A fvn kb. 4-5 m-es fknyom ltszott, plussz az a hely ahol az els kerk belellta a fldbe,mg a gumi mintja is benne volt a "lyukban".Az utnna kvetkez nyomok mr az eldlt motortl s tlem szrmazott.Az egszben a legnagyobb szerencs,hogy az t mellett folyt a Sd patak,ami jval lejebb volt az t szintjnl.Az z s a patak kzti rszben fk lltak.Na ha oda beszlltam volna,akkor a motor tutira darabokra trik,velem egytt.Szval van szerencse is a szerencstlensgben,A kanyarba kb. 90-el mentem be s az ess mr csak kb. 20-nl trtnt.A ruhmon csak pr sros folt ltszott, viszont mire hazrtem a bal vllam meglehetsen sajgott,ami j pr napig zsibbadt is az egsz bal karommal egytt.Hl isten nagyobb srlsem nem lett.
Szval a tanulsg az,hogy vatosan az ismeretlen kanyarokkal s kerljk az t szlt,plne ha j kavicsos.
Amgy azta is a motorral jrok mindenhov.
Sziasztok!
Brandon |
[Friss hozzszlsok] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korbbi]
|