[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
Mindenkinek köszönöm az infókat!!
Sajnos mostanában nem nagyon van időm még hondás oldalakat sem olvasni/ még mindig felujitok:-((/
De valahol elcsípem az 500ast!!!
Köszi!!
Naps. |
Természetesen igazad van Beppe.A cbf-500 kategóriájának egyik legjobb gépe (ha nem a legjobb).A pénztárcád és ,hogy mire akarod használni döntse el melyiket veszed,mindenképpen kitűnő motorod lesz.Boy |
Hello!
Én nem akarok kampányolni egyik motor mellett sem, bármelyiket szidom, a saját ujjamat harapom, és tényleg mindenki maga dönt.
1. Az árkülönbözet csökkenését a két motor között úgy is lehet nézni, hogy most kb. 400 ezer plusz árért egy kb. 2-szer erösebb motort tudsz venni. Vagy úgy, hogy a 100 ezer engedményböl megvan pár év szervizköltsége. A 250-es kategóriában viszont magasan a CBF250 a legjobb gép, amit új motorként lehet kapni.
2. Hálistennek Bp.-n még nem sokat motoroztam, de nem nagy az 500-as a városban. Az autók közt biztos nem fér el olyan könnyen, de nem is néznek úgy át rajta, jobban észreveszik. A 250-es primán mozgatható leparkoláskor, az 500-as kb. 40 kg-mal nehezebb...
3. Országúton tényleg elmarad az 500-as a 600-asoktól, baj is lenne a 600-assal, ha nem, de azok meg elmaradnak az 1000-esektöl. A 250-es meg országúton agyonveri a CG 125-öt.
4. A szervizköltségekre pontosan nem emlékszem, de elö tudom keresni a számlákat. Naná, hogy a 250-es szervizelése kevesebbe kerül.
Üdv, Beppe |
Megfontolandó,hogy a nagyobb gépet vegyen-é az ember.Ha csak túrázni akar jobb a nagy,de azzal Bp.-en nehéz közlekedni.(Ha egyáltalán elbírsz vele), munkába,városba és WC-re is ,egyértelműen a 250-es a nyerő.Nem beszélve az anyagiakról.(ár+üzemeltetési klts.)A honda a cbf 250-ből adta el a legtöbbet Mo.-on,fel is emelte az árát 1098.000-re,az 500-as úgy látszik nem fogy úgy ezért leszállították 100.000-rel.Egyéni véleményem,hogy városban nagy,országúton pedig elmarad a 600-asoktól.Ára+fenntartása viszont a nagymotoroké,nagyobb a szervízigénye is(vízhűtés,magas fordulat stb).Egyébként ha jój tudom a kicsi Brazíliában,az 500-as Olaszországban készül.De mindenki maga dönt.Boy |
Pl. a totalbike.hu oldalon reklámként fut a Honda tesztkaraván,ott tudsz regisztrálni.Hétfőn du.megyek én is a VT750-el.Boy |
Szia Napsugár!
Nem kell utazni hozzá sehova. Csak ugorj be a hozzád legközelebb eső kereskedésbe és kérdezz rá. A tesztkaraván során az ország összes Honda márkakereskedését végigjárják a 2006-os modellek. Bp.-en van jópár,szerintem valahol biztos sikerül elcsípni. Tavaly kinyomtatták a programot,hogy mikor melyik modell érkezik. Itt eddig a VFR-800,Shadow 750, CBF-500, FMX-650 volt. Várom a CBF-1000-t és a 600-at. :-)
Remélem sikerrel jársz!
Üdv.: HLaci
|
Napsugár! http://motor.honda.hu/hirek-53 Üdv, Beppe |
Hlaci!
Köszi az infókat!
Hol van ez a honda kereskedés? Nálatok???
Kár, hogy nem tudtam erről a lehetőségről, leutaztam volna kiprobálni!!
Lécci szólj, ha lesz ilyen!
Köszi
Napsugár |
Sziasztok!
Szombaton a Honda Tesztkaraván lehetőségét kihasználva kipróbáltam a "nagyobbik tesót" a CBF 500-at. Szuper egy masina.
Napsugár! Tényleg inkább ezt vedd meg mint a 250-est. Igaz,hogy most a saját mocim ellen beszélek,de bizony a dupla ccm,dupla élményt is vonz maga után.(kigyorsításoknál) Ja,és a tavalyi 1.48milla helyett most 1.39 ajándék hátsódobozzal.
Viszont formailag a kis 250-es még mindíg jobban bejön.
Üdv.mindenkinek! Széles utat! HLaci
|
OK!vBocsi, nem tudtam, hogy így műxik. Sziasztok!
Tacsek |
Szia!
Grat!
Csak a neved is ird ki a végére, mert nem irja oda autómatikusan!
Naps. |
Sziasztok! Múlt hét csütörtökön (04.06) este fél nyolckor a kecskeméti Honda-soknak köszönhetően átvehettem az új CBF 600 S típusú gépemet. Már nem sok hiányzik az ezres szervízhez. Remélem csatlakozhatok hozzátok majd a jövőben néhány gurulás alkalmával. Mindenkinek nagyon sok balesetmentes, és örömökben gazdag km-t kívánok.
Sziasztok! |
Szia!
Hát persze, hogy megérte:-)
Gratula a mocidhoz!
Szép hétvégét!
Naps. |
Üdv mindenkinek!
Most regisztráltam, remélem megérte! :)
Én is szépen letakarítottam du a motort (CBF600S), csillog-villog. Remélem lesz egy pár közös gurulás! SZISZTOK |
Gyerekek! Délután géptakarítást végeztem,mosás,vax meg ami kell. Most szinte rá sem lehet ismerni! :-) Nézegetni csak napszemüvegben! :-))
A hétvégén állítólag jó időnk lesz,használjátok ki Ti is!
Széles utat! HLaci
|
Gyere a cb500asoddal:-))))
Naps. |
Sziasztok. Befogadtok egy cb500-asal? |
Boy! Neked fontos a sebesség (néhányszor irod, hogy mennyi a gyári érték, és mennyivel mentél már te), nekünk nem igazán. És szerintem kb. 170 kg-mal terhelve sok a cbf250-nek a gyári végsebesség próbálgatása. A téma részemről lezárva... Üdv, Beppe |
Jóval több mint 20.000 megtett km után még eddig nem jelentkeztek az agyonhajtottság jelei a cbf250-en.181 cm/104 kg vagyok,59 éves,720 km/11 óra felpakollva,egy fenékkel szintén a gépet dícséri.A gyári adatok:max 143km/h,gyorsulás 6,2 sec 0-ról százra.Teljesíti.A történet nem rólam,hanem a cbf250-ről szól.Nem magamat hanem a gépet dícsérem a leendő vásárlók előtt,ha már voltak szívesek megkérdezni.Hajrá:Boy |
[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
|