[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
Jimy!
Székesfehérvári találkozó...rövid gurulás a Velencei tó körül...egy kis ebéd, beszélgetés, esetleg strandolás...időtől függően!
Nem tervezünk elsőre hosszu utat, van aki 250km-ről jön, és még aznap megy is haza. Most csak a találkozás lenne a lényeg.
Remélem megfelel:-)
Naps. |
Sziasztok! Csak a vasárnap a jó?
És hol találkozunk ( szép hely legyen )? És hol megyünk ( jó útvonal legyen )? És hová megyünk, és milyen a hely? Jimy |
Hali !
Kinevezhetnénk mondjuk július 16-ot, aztán lehetne írni a véleményeket. Nekem akkor jó, utána héten biztos nem, aztán megint.
Amúgy vasárnap gurulunk egyet Fehérvárról Tatára, majd egy kis kerülővel vissza, kb. 150 km lesz. Akit érdekel, jöjjön bátran. Indulás 1/2 4-kor a Budai u. - Donát u. kereszteződésnél lévő OMV kúttól (a 7-esen pest felől jobbra)
Minden jót !
Alien |
Naps. E-mail címed nem tudom, de örömmel részt szeretnék venni ezzen a motorozáson veletek ( cbf-esek ) , nekem a júli második fele jó.Jimy |
Kedves Mindenki! Club tagok!
Ezuton szeretném elinditani a szavazást, hogy julius második felében, mikorra tervezzük a Club alakuló gurulását! Nekem most úgy alakul, hogy csak juli 15-től jók a hétvégék!
Szavazatokat várom az email cimemre!
De majd pár napon belül mindenkinek küldök emailt, mert sok "tag" nem jár erre, bár remélem néha olvas minket, titeket!
Üdv.
Napsugár |
Lui! A fém nemesítőről beszéltél?Jimy |
A 250-es nél 6000 km-ént olajcsere,12000-ént szelepállítás is.Aki nem fut ennyit szezon végén kell olajat cserélnie,mert az égéstermékektől szennyezett olaj a hosszú állás alatt károsíthatja a motort.Boy(csak sima gépész) |
Lui!
Közlekedésgépészként segíthetnél a 250-es nél nehéz az üres fokozatot megtalálni.Én eddig két szakszervízben voltam,mindkettő Castrol olajat tett bele,de a váltóra azt mondták azon nem lehet állítani,csak a kuplungon.Azt beállítják,de néhány ezer km után szinte lehetetlen üresbe tenni.Boy |
Hello!
Nem akarok én vitatkozni a szakemberekkel, csak betartom a szervizkönyvben leirt periódusokat. Nem gondolnám, hogy ez bármilyen károsodást eredményezne. De lehet, hogy tévedek...
Üdv, Beppe |
A váltó problémára tudok egy jó megoldást.
www.akkuolaj.fw.hu
Itt nézzétek meg a Motor-Life adalékot. Nagyon tudom ajánlani. A barátom a Benik Balázs ő is használja az utcai Subarujába és neki is bejött. Én a CBF600-ban használom. Jóval puhább és csendesebb lett a váltó. A céges autómba is raktam ilyet abban is használt. Sőt a sogórom Kawa ZX9-R-be is raktunk neki is csendesebb lett a gépe.
Üdv:
Lui
|
Sziasztok,
Az olajcseréhez a hozzászólásom: Mivel a motorok nagy fordulatszámom működnek és nagyobb hőigénybevételnek vannak kitéve, sőt mivel az olaj keni a váltót is ezért javaslom, hogy 6.000km-ként illetve minden szezon elején le kell cserélni, ha hosszú távon akarjátok megtartani a motort és nem akartok váltópróblémát magatoknak. Nem kell a legdrágább olaj. Felesleges. Ezek azért nem 17 ezret forgó versenymotorok. Én Valvoline 10W-40-est használok és tökéletes. 10 ezer Ft-ból megvan szűrűvel az olajcserém.
Üdv:
Lui76 (A szakmám közlekedésgépész)
|
Hello!
Itt vannak a Shell olajak: http://www.shell.com/home/Framework?siteId=advance-en&FC2=/advance-en/html/iwgen/leftnavs/zzz_lhn2_3_0.html&FC3=/advance-en/tailored/shell_for_motorists/motorcycles/advance/product_range/products_4t_ga_2101.html
A full szintetikusat rakattunk mindkét gépbe, lehet, hogy megköveztek érte, de csak 12 ezrenként. Mi úgyis csak 100 km/h körül járunk, nincsenek nyúzva a gépek. (tudom, az olaj el is öregszik). A szervizes fönök nem akart lehúzni bennünket, szerinte elég a 12 ezres csere, ezek már profi olajak. A Shell nyitólapján van egy cikk az olaj minöségének ellenöriztetéséröl, igy mindenki eldöntheti (ha hisz a tesztnek), mikor cseréltet olajat.
Üdv, Beppe |
Az én olajom is Castrol,de legközelebb megpróbálom az új spéci Honda olajat.Boy |
Jimy! Nekem 6000nél olaj + szűrő csere volt a szervízben, így volt 16040 Ft, ebből 5000 a munkadíj! üdv, Adri:)
|
Cbf500 tulajok!
Azt olvasom - a gyári szervíz könyvben - olaj+szűrő csere 12000 km-enként, a szervízben meg azt mondták 6000 km-enként. Nem feszegettem a kérdést, de nem értem. Ti hogy csináljátok, illetve Nektek hogy csinálják, mi a tapasztalat és vélemény, ragaszkodjak a gyári 12000-hez vagy engedjem rávenni magam a 6000-re, jó az nekem, MEGÉRI? Két év gari után úgyis - gépész lévén - magam csinálom ezeket, és akkor a szervíz könyv leirásához vagy a sűrűbb cserékhez ragaszkodjak. Azért is vettem ezt a szuperjó gépet, mert a ritkább szervíz miatt alacsony a fentartási költség. Hajtani úgyis finoman fogom, szerintem jó lesz az a 12000?!Jimy |
Nekem valamilyen Shellt tettek bele az 1000-es szerviznél de szerintem nem olyan jó. Hematoma. |
Sziasztok!
Castrol actevo került a motorom ma az 1000-es szerviz alkalmából!Jimy |
[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
|