[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
Én is a váltó miatt kérdeztem hátha jobban müködne. |
Őszintén nem tudom,pedig a maradékot hazavittem néha utántöltök egy-egy nagy rohanás után.Valami félszintetikus.De van már spéci Honda olaj is,már gondolkodtam,hogy legközelebb azt kérem,hátha javul a váltó.Boy |
Milyen motorolajat használsz?Vagy milyet ajálanál? |
Ár-érték aránya kétségtelenül a legjobb ,és kategóriájában a legkorszerűbb.Tavaly ebből adott el legtöbbet a Honda Magyarországon.Boy |
Ezt a pár hibát leszámitva amit majd mecsináltatok gariba baromi jó motor.Csak elözésnél kellene még egy pár lóerő. Üdv. Hematoma. |
Hát még a Simson.Még most sincs szívem eladni.Boy |
Az Öcsém már harnadik motort veszi két év alatt ,és a mostani 750-es MotoGuzzi után nem győzök loholni.De jól megrágom a dolgot.Boy |
Volt egy 150-es ETZ-ém azon én állitottam be,utána öröm volt váltani olyan puhán járt.Ezen akárhogy állitok sehogy sem jó,mint amit elvárnék.Olvastam hogy nagyobb motort akarsz? |
Az én szerelőm sem látott még belülről 250.est.Kívülről állított valamit,de idővel elállítódott.Egyébként sok gépnél problema az üres .Boy |
A váltóra visszatérve emlitetted hogy neked is nehezebben vette a 0-át ,nem próbáltál rajta állitani vagy állittatni?Pedi azt olvastam hogy legendás a Honda a váltójáról. |
Neked viszont a pénzedért egy tökéletesen beállított motorra van jogod.És az ezres szervizátvizsgálásnál mért nem tették rendbe?Ha nem csinálják meg fordulj a Honda Hungary-hez.Én kicseréltettem az elszineződött kipufogókönyököt,a hosszú szervízben állás alatt lemerült aksit,az elszakadt kilométerspirált.Eddig ennyi.Boy |
Valamiért egyszer bent voltunk és akkor beszéltem egy szerelővel aki mondta hogy a gyárban sem állitják be tökéletesen a mocikat.De én ezt egy Hondáról nem feltételezném, bár kitudja. Hematoma. |
Kiváncsi vagyok mi lehet.Boy |
Azthiszem megfogadom a tanácsodat és bejelentem a gépet .Köszi. Hematoma. |
Szerintem jelentkezzél be garanciális hibákkal(fémes hang,nindulási nehézség,nem pörög föl)és legyél ott amikor megnézik.A pénzedért jogod van a"Honda minőséghez"Boy |
Tavaly tavasszal vettem a Maxxpovernél. |
A szelepbeállítás 12000km-nél előírás és kb +12000Ft a szervizdíjon felül.De a Te géped gondolom még garanciális.Nézesd meg:zörög a motor+ nem megy.Hol vetted és mikor?Boy |
Szerviznél a szelepbeállitás megnyomja az árrakat?Mert esetleg a 6000 szerviznél megnézetem. Hematoma. |
5500 mentem vele eddig,a családban van egy másik is ugyanezekkel a paraméterekkel és mégis van különbség a kettő között .Ha egyszerre inditjuk be a kettőt az enyémnek van egy kis csattogó-fémes hangja,a másik szépen csendben jár.Az enyém nehezebbeb veszi fel az alapjáratot hidegebb időben egy darabig szivatóval kell menni mert leáll ,a másik nem ez is érdekes, pedig a kettő ugyan az elvileg. Hematoma. |
Fojtás csak kis robogóknál van a max 50 km miatt.A nagy gépeken meg elektronikusan leszabályozzák a fordulatot(pl ne menjen 300-nál gyorsabban).A 250-s nem nagy gép.Boy |
[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
|