[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
Hematoma!
Egyszerűen nem értem.Az enyém 9500-ig fölpörög.Biztos,hogy szelepbeállítás,mert amikor 12000km-nél megnézték a négy szelepből hármat állítani kellet.A O nálam is probléma.Szerintem az a rudazat nem a legtökéletesebb megoldás.Álló helyzetben járó motorral nehéz megtalálni.Mennyit mentél már?Boy |
Mint mondtam az enyém is 250-es és 8000-nél többet nem forog igy megy 125-öt.Ezért gondoltam hogy valamiképpen levan szabályozva gondolom a kipufogófójtás.Egy másik hiba:nehezen tudom kivenni 1-ből üresbe,vagy átugrik vagy képeslenne elhajlani a váltókar.Roszzul van beállitva a kuplung?Hematoma. |
cbf 250
"utazó a max ford 2/3-a,1/2-e?"
itt a max ford 9-10000,max nyomaték 6250,max telj:8000,max seb 143(netről),tapasztalat:100km/h-nál 7000 ford,120-nál 8500.
Hajtom a gépet,25000-nél tartok,autópályán tartósan 130 felett,korábban ment 150-t,most már csak 135 körül,de azt mondják szelepállítás kéne,szerintem a nagy túraplexi és a 42 literes doboz is bezavarhat.-Lehet hogy széthajtottam?-Majd meglátjuk mi az igazság.Mindenesetre a 250-es motorja (is)teljesen új fejlesztés,míg pl.az 500-as-é egy jól bevált régi léghűtéses motor átfésülése.(jóval nagyobb a fordulata:8000 ill 9500,)Mindenesetre várom a tapasztalatokat mert már nagyon kéne agy nagyobb darab nekem is,és kétségtelenül az 500-as lenne a leggazdaságosabb.Egyébként holnap du.tesztvezetésen kipróbálhatom.Szerintem pénztárcafüggő ki melyiket vegye.
Röviden:a 250-es országuton két személlel is megfelelő,autópályán egy személlyel elmegy.Legalábbis eddig.Boy
|
Sziasztok.
Szombaton "közülünk" megy valaki a balatonkenesei rendezvényre? No, jó éjszakát mindenkinek.
Üdv.:
Pilu |
Jimy!
Persze, persze!
csak még nincs motorom! brühühühűűűűű
Naps. |
Ja a sor váltást valószínü az explorer tudja, firefox nem. |
Én csak azt mondom kedves fórum nővérkém Naps.: olyan meleg nincs, hogy egy jó kis motorozás ne esne jól!
Jimy |
Jimy!
Mit ne írjak? Hogy meleg van???:-)
Nem tudom, hogy vált sort...én csak egy szőke nőci vagyok:-)
Naps. |
Mindenben igazad van, csak meglepő dolgokat olvas az ember néha azért kérdez utána. Tudom hogy a 250-es nem egy csúcs gép nekem tökéletesen megfelel,csak a realitásra voltam kiváncsi. Szia . Hematoma |
Én 20 éve motorozok, általában kissebb gépeken, lehet rosszúl tapasztaltam, de hosszútávon a max. fordulat fele, kétharmada lehet az utazó fordulat amit büntetlenűl - gyárilag tervezetten - bír egy gép. Sajnos több motorral találkoztam már ami a tulaj szerint príma, aztán kiderült, hogy csak addig bírta, mert szét volt hajtva. Szóval azt mondom örülj egy 250-esnél 120 km/h-nak, utazóban a 85-nek, ha nem elég menjél kanyargósabb úton vagy nagyobb motor kell, ha kevés a lóvé erre akkor ne vegyél nagyobbat, ha még senki nem mondta meg kell érteni a motorozás egy fajta luxus, élvezet=ára van. Bocs!Szerintem.Jimy |
Én még új vagyok Sziasztok.Lenne egy kérdésem a 250-sel kapcsolatban vagyis hogy a kipufogoban van-e fojtás?Azért kérdezem mert már olvastam arról hogy mentek ezzel a géppel 145-150-et az utazó 110-120 volt.Hogy csinálták?Mert az enyém csak 125-öt megy,megjegyzem ez a gyári adat is.Vagy van valami más Amiről nem tudok? Köszi ha valaki válaszólna. |
Helloo!
Gergő. Én szombaton nyaralni mek (sajna nem motorral), lesz egy két dolgom, de sztem csüt du 17-től, rá fogok érni! Majd még addig írok.
A meleget könnyebb kibírni mint a fekvőgipszet, úgyhogy m.ruhába motorozzunk!
Sticky |
Hello Sticky!
A jövő hét második felében, kb. csütörtöktől otthon leszek, valamelyik délután összefuthatunk.
Gergő |
ha komolyabb szövegszerkesztésre vágytok egy hsz-en belül, pl.: tagolás, akkor Internet Explorert kell használni...mert firefoxnál nem megy....nálam legalább is... üdv Geri |
sziasztok! motorom a garázsban pihen, és 6000-s szervizre vár :( Beindult végre a Realmotor márkakereskedés fóruma: http://www.realmotor.hu/honda/index.php?modul=forum gyertek és irjatok véleményt a saját motorotokról vagy másról, hátha változtatnak a következő szérián... márha szükség van rá üdv. Geri |
Köszönöm fiúk.Kezdek ráizgulni.Boy |
Naps.!
Ilyeneket ne írjál mert nem írok:-)
Hogyan kell ... amit kérdeztem, a sorváltást csinálni?
Kösz Jimy |
Szia Boy!
Csinálj csak mindent úgy,mintha a 250-es lenne alattad. Nagyon kezes paripa,csak kicsit nagyobb terpeszben ülsz rajta mint a sajátodon. Jó utat és vezetést! Üdv.: HondásLaci |
Boy!
190kg-ra érdemes odafigyelni, amúgy tetszeni fog mert erős - 2500-3000-től akár 6.-ban is - de barátságos, az ülésposziciót lődbe magadnak mert ha neked nem jó később sem tudsz változtatni, a váltó ugyan olyan pöpec mint a 250-esen, inkább a széles fordulat tartományt figyeld meg, próbálgasd lassan ráhúzni, majd gyorsan, a fékek - hála a vastag gumiknak - szépen teljesítenek nem csapnak be ha finoman adagolod, egyenes futás király csak rágondolsz és már kanyarodok is, ja parkolóban kicsi a kormány elfordulás - biztos a nagy sebbességű stabilitásért cserébe - vigyáz ne lepjen meg, a hangja na az gyönyörű, előbb felmordul majd kisimulva lazán felordííít, szuper!
kb. ennyi így elsőre.
Jimy |
Péntek du.megyek CBF500 tesztvezetésre.Mire figyeljek?Most CBF250 tulajdonos vagyok.Köszönettel:Boy |
[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
|