[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
Szia Lui!
Zalaegerszegi vagyok. A tanulómotor MZ ETZ 150-es. Már az elején kis naivan korlátlan jogsiért indultam, a Suzuki GS 500-ast néztem ki a motorszalonban. Ráültettek a Kawasaki ER-5-re, meg sem bírtam mozdítani, hogy guruljak kicsit vele! Így maradt a korlátozott jogsi, és a 250-es CBF, de idővel letenném az "A" jogsit is.
Nincs a közelben valamelyikőtök, akinek 250-ese van? Jövő héten nézek egy motort Pesten, de előtte ki kellene próbálnom, hogyan ér le a lábam, mennyire tudom vezetni, stb.
Timi |
Gratula Timi!
remélem felétek is olyan a vizsgabiztosok mint a mi környékünkön. Városi vezetéskor kijöttünk a bm telepről, mentünk vagy 10 percet (tettünk egy kis kört), vissza a telepre, és ennyi. :)
mutatsz egy képet magadról? :)
üdv: frizu :)) |
Szia Timi,
Gratulálok a rutinvizsgához. Merre is laksz? Milyen motoron tanulsz? És később szeretnél korlátlan jogsit is?
Lui |
Sziasztok!Köszi a véleményeket!27 éves vagyok, 160 cm magas (ez is fontos a motorválasztásnál :) Teljesen kezdő vagyok, a rutinpályán vezettem életemben először motort.Ott estem is vele 1-2-szer az elején.Az esetleges esések miatt sajnálnám az új gépet.Túrázni szeretnék vele,nem munkába járni kellene.Sikerült a rutinvizsga pénteken,délután megyek forgalomba! :) üdv:Timi |
Timinek,
A Motoros hírdetési újságban láttam 2004-es CBF250-est 700.000.- Ft-ért 18.000km-rel szerintem neked egy ilyet kellene megvenned elsőnek. :-)
Lui |
Sziasztok!
Én csak pár hete léptem be a CBF 600S -esek klubjába, de csak jót tudok mondani a gépről...
A városi szlalomozgatáshoz is jó (főleg a Hungárián próbálgattam), de imádom a kanyarokat vele!
Ha lesz tali, kérdésem, hogy hol és mikor lesz?
Üdv.: doki |
cbf250-nel lassan már 30.000-km-nél tartok.A legjobbak a tapasztalataim.Bár erősen gondolkodom egy nagyobbon,még nem találtam meg az igazit.Boy |
http://koponyeg.hu/
Igen, még hó nem lesz nov.10.-én, 2mm csapadék, reggel 3-du 10-fok Celsius.
Remélem az eső éjszaka lesz és napközben szikráz-gat-ó napsüti.
Bezzeg az olaszok nem najon nézegetik a köpönyeg.hút!
Jimy |
Hát, szerintem nov. 10-re megbeszéltetek vmit. Az már "tél".
Szabolcs |
" az első "téli" találkozón "
Helló! Milyen téli-tuti? lemaradtam valamiről?
Jimy |
Hello Mindenki!
Sajnos az első "téli" találkozón nem tudok ott lenni, de remélem nem ez lesz az egyetlen.
Üdv: Szabolcs |
Jó reggelt. esik az eső. szomoru vagyok :( frizu |
Szia Anti!
"a nyugati körül " már szerintem szinte semmi nem jó, az már teljes csőd!
Jimy |
Sziasztok...
Én minden nap Gödről járok be (V. kerületbe) mostanában egy CBF-500-al. Míg beérek újpestig nagyon jó, de a nyugati körül már szerintem nagy, moltkor egy simson sokkal gyorsabban haladt, mondjuk azon nincs mit félteni a dugóban, én meg kerestem a menekülő utat, mert állt a sor, Ő meg a simsonnal tépett az autók között. Szerintem ott az 500-as nagy volt. Tehát ki mire használná, motorozni, vagy minden nap munkába,a belvároson át.
Üdv. Anti |
Üdvözlet a Csapatnak!
Van akinek a kissebb a jó még hosszútávon is!
Ha nem 187cm lennék és nem 95kg - hanem kissebb, kb 172cm + 75kg - 250-es cbf-em lenne és nem azzal a céllal, hogy majd nagyobbra cserélem. Nagyon szép normális motor, harmónikus, tiszta formájú, az 1 hengeres motorjának gyönyörű hangja és megnyugtató, határozott, biztonságos nyomatéka van. Élvezni lehet vele a lassabb, bámészkodó haladást is és szépen megpörgetve - amikor a hangja még mindíg finoman doromboló marad - suhan rendesen, a normális értékekig. Nem nehéz, könnyű kitolni a garázsból, dugóhúzás közben sem kell erőlködni az egyensúllyal ha meg-meg torpan a sor. A honda kifejezetten sok motorolajjal tervezte, hogy prímán bírja a sok-sok 10.000 km-eket. Egy tuti társ, szívbaj nélkül!
Lui! Én még nem estem! Terepen motorozás közben 1-2 eldőlés, ennyi! '86 óta van nagy motor jogsim, kb tucat motorom volt már, szinte folyamatosan motorozok azóta is.
Tudjátok a motorkerékpár az ami 2 keréken gurul, lehet gyorsítani és lassítani, meg kanyarodni jobbra is ballra is, de mindíg kell megfelelő hely mind ezekhez. A többi nem motorozás, hanem ...
Tisztelettel, Jimy
|
Sziasztok!
Használjátok ki még a jóidőt!
Vigyázzatok magatokra!
Napsugár |
[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
|