[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
Szia Boy,
Merre akarsz menni? Zsámbék felé? Aztán Dorog, Esztergom?
Lui |
Én meg Bp.XXII-.így pl.a régi 1-es út Biatorbágyi körforgalma után,mondjuk 7-órakor.De előtte pontosítok.Boy |
Valahol Bp.nyugati részén,vagy Esztergomban.Honnét jösz?Boy |
Boy,
Érdekel a téma, de csak 15.-e jó, előtte külföldön leszek. Hol találkoznánk, mikor?
Üdv: Lui |
Felvidéki gurulást tervezek július 8.-ra vagy 15.-re szombatra.Fel a Garam völgyén-Garamszentbenedek-Garamszentkeresz-Körmöcbánya-Teplic-a szerpentinen át a Dóvalló-hágó(Donovali)-Besztercebánya-Zójom-(esetleg Selmecbánya is).kb.450 km.,90 km/h utazó,laza de fenékpróbáló motorozás.250-esek itt az alkalom.Boy |
Helloo!
Sajnos egy-két autós egyátalán nem néz körbe mielött tesz vmit! Engem is már egy párszor majdnem leszorítottak az útról mert úgygondolta az autós, hogy neki kényelmesebb ha levágja a kanyart a szembe sávba, miközbe én meg pont előztem. Izgalmas volt.
Sticky |
Jimy!!
Jajj!! Vigyázz magadra!!!Ez a megfordulásos dolog, most nagyon divat:-(((
Meg hát a meleg is sokat ront az emberek reakcióján!!
Naps.
|
Nekem volt egy kis meleg - nem csak kívül, de belül is, - jó ez az abs!
Nagy ívben fordultam egy mondeó kombi után aki mikor látta, hogy előttünk is kezd leállni a sor elkezdett jobbra húzodni,
én azt hittem észre vet és ugymond elenged,
kezdtem kikerülni kb 45-50-nel ÉS "nézd már mit csinál" MEG AKART FORDULNI,
el is kezdte,
én beleálltam a fékbe, és mivel nem csúszott meg a gumi ( kicsi nyik-nyik volt ) mellé tudtam húzodni, lavírozni, megállni, közben észre vet és elkezdet ő is fékezni
HHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ
Aztán megkerestem az egyest és szó nélkül tovább mentem, persze szemből is már megálltak, készültek a nyekre.
Szóval megúsztam, megpróbálok még figyelmesebb lenni, vigyázzatok Ti is, úgy tünik semmi sem az aminek látszik.Jimy |
Laza vasárnap délutáni gurulás:Bp.-M7 Balatonszentgyörgy-68.út-Marcali-Böhönye-61-es út-Kaposvár-Dombóvár(jó a kávé a Schell kútnál)-Tamási-Simontornya-Dunaföldvár-Dunaújváros-M6 -érditető(autóknak két és félórás dugó az 5db!!! körforgalom okán)-Délbuda.451 km,7h.Boy cbf250 |
Túrabeszámolóm fényképekkel:www.motorostura.hu-n.Boy |
250!Átnéztem a váltószerkezetet,laza volt a tengelyre rögzítés.Azóta jobb az üresbekapcsolás.Boy |
Szia Hematoma,
Sanos akkor neked váltóhibád van. El kell vinni egy Honda szervizbe és ki kell verni a balhét... És gariba biztosan megcsinálják.
Gratula a sebességrekodrhoz.... A fejed, hogy bírta? Én 220-at mentem a sajátommal, de az S verzió.
Üdv:Lui
|
sziasztok! Ma megdöntöttem saját sebességrekordomat. Győr, Győrújbarát elkerülő autopálya szakaszon. 200km/h cbf600N-nel!!! üdv Gergő |
Kettesből üresbe rakás átugrik és 1-esbe vált,1-ből üresbe váltásnál egyszerüen nem jön fel a váltó kar inkább képeslenne meghajlani.A többi sebesség könnyen kapcsolható de néha ott is van hang. Az olaj valamilyen Shell ami az 1000-res szerviznél raktak bele.Most van benne 5500. Hematoma. |
Hali,
Igen a fém-nemesítőről beszéltem. Nagyon jó kis adalék. A szezonvégi olajcserét azért tartom feleslegesnek, mert A mai olajokból már nem rakódik ki a korom és az egyéb szennyeződés. "Lebegtetik" már az olajban a dolgokat. Persze, nem a fémdarabokra gondolok itt. Én mindenkinek azt tudom javasolni, hogy szezon elején az első napokban indítsa be a motort majd melegítse fel üzemmeleg állapotra (kb. 20-30km-es gurulás). Majd állítsa le a motort és 10 perc állás után engedje le az olajat, utána lehet kapni öblítő olajat vagy esetleg ami szintén megfelel az akciós No name olajakat bármelyik hipermarketbe (Tesco gazdaságos) abból beleönt 3 liter majd járatja alapjáraton 5-10 percig, majd azt is leengedi. Ezután mehet bele a friss megfelelő viszkozítású motorolaj és lehet hajtani a gépet a szezonban. És a 6 ezer kilométer végére is tiszta szép olajad lesz a motorban.
A 250-es váltóra meg hírtelen azt tudom mondani, hogy a következők a kérdésem:
- mennyi van a motorban?
- milyen olajat használsz?
- csak az üres megtalálása a gond? (nem recseg, nem akadozik a váltó néha)
Üdv:
Lui
|
Végülis lehet szombat, de 15.én nekem nem jó, most úgy néz ki!
De várom a javaslatokat!!!Igazából írtam email cimet, hogy irjatok oda, kinek mi jó, és a legtöbbnek jó időpont lenne a közös gurulásé!
Naps. |
Sziasztok!
Ha júli 16, én ott leszek. De miért vasárnap? Nem "kényelmesebb" a szombat?
Szabolcs |
Jimy!
Még semmi sem biztos...de majd kialakul és mindenki értesitve lesz az időpontról, és helyszinről!
Naps. |
Ott leszek, tehát vasárnap?!
Jimy |
[Friss hozzászólások] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korábbi]
|