[Friss hozzszlsok] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korbbi]
Mindenki!
Vrom m a kpeket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naps. |
Lui!
Nem rossz, amit terveztl, de vlemnyem szerint is egy kicsit hossz.
Ezt inkbb jv nyrra kne ttenni, s most egy rviditettet egynaposat szervezni.
Azrtis, mert szerintem szept-okt 1-1 ilyen "nagyobb" tra fog belefrni, mert sajnos jn az sz, illetve gondolom nem fogunk novemberben motorozni!
Ha valaki szeretn tesztelni az oldalt, ahogy Pter igrte, elrhet. J volna ha oda is felregisztrlntok, s elkezdennk hasznlatba venni! Mivel el jnnek majd mg a meg nem oldott informatikai vagy tudomisn, programozoi problmk, ezeket meg ki kn addigra javitani, mire a rendes domain-on fut majd az egsz!
Aki kri itt szk krnkben az elrhetsget, az irjon nekem:
tuzesnapsugar@vipmail.hu
Naps. |
Idesssetek:http://www.cbf1000.com/
Jimy |
Nekem j a szept vge, de nem vagyok benne biztos, hogy mindenki el tud szabadulni hrom napra. Ugyangy azt is tisztzni kell, hogy milyen kltsgszintig mehetnk el. Szval szerintem induljunk valami szernyebbel.
Cpaferi: a "titkot" a Jimy rulta el azzal, hogy "rossz motor nincs, csak...". Tudni kell, hogy mire akarod hasznlni. n sokat trzok, csomagokkal nha utassal, ezrt 600S. Vrosban nem ez az idelis, nyron idnknt melegszik is. Amikor vettem, elmondtam a kereskednek, hogy mirer akarom hasznlni, mennyit sznok r, milyen gyakorlatom van (gyakorlatilag jrakezd), s gondolkods nlkl ezt ajnlotta.
dv: Szabolcs |
A szeptember vgre semmi reagls? :-(
Lui |
Sziasztok!
Cpaferi, ha brod az utas sorsot egy 500-ason gyere el megmutatom milyen a gp: itarkukachh.hu, 500 vagy 600, "nincs rosz motor csak nem a kvnt cl elrsre vlasztott motor" majd szemlyesen elmondom a vlemnyemet, most annyit a ngyhengerest jobban prgetgeti a dolgoz ami kvetkezmnnyel - sebbessg - jr, a kt hengeres tol s feleslegesnek rzi a fordulatott, n nyugisabb gpnek tartom. ( egy letbiztosts az 500-as )
Az ajndk lemaradt mint a Zs kvja, akkor ha tetszik a kvetkezn ptoljuk, csak ht annyi volt az izgalom, hogy elfelejts let a dolog.
Az 500-as vilgtsa csak nagyon sok dug araszolskor ( min. 20 perc = dugba ne araszolj hanem kell menni elre ) vagy a rutin vizsgra gyakorls, szlalomozskor jtt mg ki msoknl, de n is meg csinlom kikapcsolhatra, ha esetleg sokig kell alapjraton pfgni.
Szabolcs kldm a fdjas kpet, Te pedig, ha akarod tovbb kldd Napsugrnak!
Jimy |
Sziasztok,
Elkldtem egy-kt embernek a tegnapi kpeket mr. Brcsak kivonatosan ment el. :-)
CpaFeri,
n tavaly beletettem egy 500-ba 5.000km-t majd tltem egy 600S-re. A kett kztti klnbsgek illetve elnyk htrnyok.
CBF500 Elny:Kedvez vtelr, rtkll, szp, a motor hangja tnyleg szp, nyomatkos a vrosba, alacsony fogyaszts, Michelin gumikkal nagyon j tapads, knyelmes.
Htrny: 120km/h felett elg nagy a szl, a gyri plexi meg igazbl nem r semmit.
CBF600S: A plexi!!! trzsra kivll, a vrosba mr egy picit rosszabb, mint az 500-as, drgbb.
Nekem elad lesz tavasszal a 600-asom. Szlj, ha venni akarsz.
III. CBF tali 2006. szeptember 29.-30.-31. (pntek-szombat-vasrnap)
Terv: Pnteken 15 rakor tallka M0-on, majd dlutn lemennnk Sikonda frdre (www.sikondafurdo.hu) Ott egy vacsora, beszlgets, jszakai frdzs, szauna, stb... Reggeli utn Pcs-Sikls-Villny-Mohcs-Baja-Szeged (Itt egy fincsi vacsora) Szegeden vagy Szeged krnykn aludnnk. (Itt kellene a Beppk segtsge) Vasrnap reggel Tovbb kelet-Magyarorszgon, majd dlutn 6-7 kztt hazarkezs.
De lehet szombaton Pcsrl Szigetvr fel is menni s akkor a somogyi dombsgot s a Balatont megkerlve motorzhatunk. s a szombat esti szlls akkor lehet valahol Keszthely, Badacsony krnykn s egy finom bor mellett vacsorzhatunk akkor. s onnan vasrnap reggel elmehetnk megnzni a hsg vrost majd onnan haza.
De mehetnk szak fel is. Beszterce bnya - Donovaly - Liptszentmikls - rva vra (Ezt mondta az Istvn tegnap) - Zakopane - Sbarlang - Morskee Oko.
Ezek is szp helyek. Tele szp s j kanyargs utakkal.
A kltsgek kb: 33 ezer Ft a 3 napra utikltsg kaja s a szlls.
dv:
Lui
|
s Hksok!
Valami olyat rtatok, hogy az ebdnl valamit kisorsolunk. Azzal mi van?
Szabolcs |
dv Beppe!
Kszi az sszefoglalt! Ezen a vilgts dolgon nem lehet javtani? Nagymotoroknak lland vilgtssal kell kzlekedni igaz? Lehet ezt szervzben gariban javttatni, hogy tltsn? Vagy mindig hzilag tltgetni kell? Hmm.. Amit ma nztem a szalonban, azon Michelin Pilot vagy mifene gumik voltak.
A 600-assal valahogy nem alakult ki olyan viszony a mai ltogats alkalmval, de nem kizrt, hogy olyan lesz tavaszra belle, mg nem eldnttt. Jelenleg viszont nagynak tnik..blokkmretre ....Hmm....nem tudom...
Olvasgattam vissza, meg az elejrl is, de tl sok rs van mr, a kzepe mg nem volt meg. Majd idvel azokba az rsokba is beleolvasgatok.
Addig is kszi s vrom az 500 tapasztalatokat!
dv!
cpaFeri |
Hello Mindenki!
J buli volt a mai nap! Ezek legyenek, ne a vitk! Azrt az ebd szmla zavar, Pter a kvetkezre a vendgnk!
cpaFeri: CBF600S! Ne gondolkodj!
Jimy: lacz@tooltechnicsystems.hu 06-30/279-8235, de ha bna a foto akkor csak nekem kldd!
Ma begpeltem a tralersomat, majd kldm Naps-nak, de a jv vire mris lehet jelentkezni...
dv: Szabolcs |
Capaferi...a 600-as franko gp...az 500-nak valoban gynyr a hangja...de sajnos ez a dnts s ennek minden pozitivuma/negativuma a te felelssged. :-))) sok sikert a vlasztshoz, lasi |
Sziasztok, micsoda kr volt...ajaj! Lsz mindenki, aki Napsugrnak elkldi a fotokat kldje el nekem is msolatban/copy-ban,lsz... lasi@mail.intelecom.hu kszi, lasi |
Hello!
Tbb, mint 15 ezer az a kilomter... :-)))
dv, Beppe |
Hello!
Bocs, de mi a reggeli es miatt nem tudtunk menni, mg 10 rakor is vizesek voltak az utak. Az n BT gumim meg hall a vzen :-(
Dunlop D220 ST-re s D207-re kaptam ma j rajnlatot, ha valakinek van ezekrl infja, legyen szves, ne kmljen...
Jimy!
Ksz az MMS-eket, de az n telefonom csak beszlgetsre s sms-re alkalmas. :-)))
cpaFeri!
Ha visszaolvasgatsz, tallsz nmi inft az 500/600 gpekrl, nekem 500-as van, arrl tudok nyilatkozni (tbb, mint 1 ezer km-t tettem mr bele):
negativumok: 2500-as fordulat alatt nem tlt a genertor elgg, az lland vilgits leszivhatja az akksit, a gyrilag szerelt Bridgeston gumi nekem nem jtt be, vizes ton nagyon csszik, kb. 150 ezer ft-tal drgbban kapsz ugyanolyan naked 600-ast, ami kb. 20 LE-vel s nmi nyomatkkal tbbet tud.
pozitivumok: bocs 600-asok, de a hangja nekem szebb, mint a 600-as, az 500 gp olcsbb is.
Nem bntam meg, hogy ezt vettem, utassal s csomagokkal is terheltem mr, vissza kell kapcsolni s mr lehet is elzni. Megnzem azt a kamiont, amelyik meg tud lpni az 500-as ell :-))) De minden motornl van msik ersebb motor, a vlaszts s a fizetnival is a tid...
Hol lehet megnzni majd a tatai fotkat?
dv, Beppe
|
Sziasztok!
Idekeveredtem -a Google ltal- hozztok, CBF rkeressre. :-) Tudom, hogy kiss elfogultak lehettek a mrkval kapcsolatban, de a vlemnyetekre lennk kvncsi.
Vagy 20 vvel ezeltt kezdtem hajtani egy simson star-t, ami azta is hsges trsam. 17 ve mr autzom is, mgttem van tbb szzezer km. Nagymotorral max. akkor mentem, amikor anno levizsgztam belle, valamint nha a haverokval pr km-t.
Mostanban keztem foglalkozni a gondolattal, hogy hsges simsonomat nyugdjba kldjem s nzzek helyette egy nagymocit, amivel tavasztl szig a htvgi piknikeket le lehetne zavarni s aut mellett fenn lehetne tartani amolyan flig vrosi, flig orszgti hobbimotornak. Mivel forgalmi tapasztalatom van, de nagymotorral technikai tapasztalatom nulla, egy kzepes lkettrfogatra gondoltam, amihez vrosban sem kell egy egsz parkolhelyet keresnem s nem vg fldhz az els 100 km-ben.:-)) Elszr a yamaha 600-as fazert nztem meg egy szalonban, de valahogy nagynak rzem. Ma voltam egy honda kereskedsben is, ugyanilyen rzsem volt a 600-as CBF-el s a Hornettel is. (Persze a napokban azrt a neten nzegettem a mocikat, mr ott is felfigyeltem a kis fl lityisre) Viszont az 500-as megfogott teljesen! Anyagilag (vtel s fenntarts) s termetre is jobban megfelelne, mint nagyobb trsai. Amit olvastam rla, hogy elnysebb alacsony fordulaton a nyomatkossga miatt, mint a nagyobbik ngy hengeres. Amin viszont dilemmzom, hogy nem lesz-e kevs pr hnap mlva, ha kt szemllyel elznm kell 100-nl? Nem kicsi ahhoz, hogy ne kelljen kilomtereken keresztl ksrgetnem a kamionokat?
Akinek lenne tapasztalata krem rjon pr dolgot, ami segthet a dntsben. (Lehet, hogy megbartkoznk a 600-assal is, csak id kellene hozz.)
Mondjuk ahogyan mostanban mennek a dolgaim, lehet, hogy tavaszig lesz idm dnteni. Addig is ha krhetem, segtsetek megersteni abban, hogy egy 500-asban az elpusztthatatlan kis simson star utn nem csaldom majd s lssatok el minden j s rossz tapasztalattal!
dv!
cpaFeri
|
Ja az enym: itarkukachh.hu
Jimy |
n travezet?
n csak motoroztam egy jt!
ja ott mgttem azok a 600-as prma gpek!, ht jttek utnam, nha lemaradtak, meg ilyenek ...
Naps. megrod, de rendes vagy, kszi
Jimy |
Zso! Igen az a Turul az ott maradt, majd, ha Vas megye fel vagy a Bakonyba trzunk majd beptoljuk!
Jimy |
Szabolcs!
Dobj e-mail - nem tudom a cmed -
Te nyerted a "tra fotja" fdjt, elkldm, ha elkldd!
Jimy |
Szia Mindenkinek!
A buli szuper volt,de hamar meg kne ismtelni , mert csak most tudatosodott bennem hogy az ltalam beigrt kv elmaradt! Bocsi! De hol van a Turulmadr??? Tudok kpeket kldeni ha vannak email cmek.Az enym voros@eqnet.hu tel.30 370-5475 dv Zso |
[Friss hozzszlsok] [1035-1016] [1015-996] [995-976] [975-956] [955-936] [935-916] [915-896] [895-876] [875-856] [855-836] [835-816] [815-796] [795-776] [775-756] [755-736] [735-716] [715-696] [695-676] [675-656] [655-636] [635-616] [615-596] [595-576] [575-556] [555-536] [535-516] [515-496] [495-476] [475-456] [455-436] [435-416] [415-396] [395-376] [375-356] [355-336] [335-316] [315-296] [295-276] [275-256] [255-236] [235-216] [215-196] [195-176] [175-156] [155-136] [135-116] [115-96] [95-76] [Korbbi]
|